Specificații tehnice pentru 2015 BMW X5 XDrive40e IPerformance

Specificații tehnice pentru 2015 BMW X5 XDrive40e IPerformance

GENERAL

Pret Nou:€ 92.983
Caroserie:5-doors, suv/crossover
Cutie viteze:8 viteză automat
Număr De Locuri:5-7
Segment:m (mare suv)
Început producție:march 2015
Sfârșit producție:november 2018

CONDUCE

Tracțiune:față+spate
Tip motor:plugin hibrid
Combustibil:benzină
Putere maximă:230 kw (313 hp)
KW putere (maximă):230
Cai putere (HP):313
Cuplu Maxim Total:450 nm

MOTOR COMBUSTIBIL

Cilindrii:4, in linie
Supape Pe Cilindru:4
Capacitatea Cilindrică:1997 cc
Aleză X Cursă:84,0 x 90,1 mm
Rata Compresiei:10,0 :1
Putere Maxima:180 kw (245 hp)
Max. Putere KW:180
Max. Putere Hp:245
Max. Putere Rpm:5000 tpm
Cuplu Maxim:350 nm
Cuplu Maxim Rpm:1250 tpm
Sistem De Alimentare:injecție directă
Acționarea Supapei:dohc
Turbo:da
Catalizator:regulat
Rezervor De Combustibil:85 l

MOTOR ELECTRIC

Tipul Motorului:synchronous motor (pmsm) / permanent-magnet
Putere Maxima:83 kw (113 hp)
Max. Putere KW:83
Max. Putere HP:113
Cuplu Maxim:250 nm
Numărul De Motoare:1
Tipul Bateriei:litiu-ion
Capacitatea Bateriei:9,0 kwh
Voltajul Bateriei:351 v
Capacitate:2,8 kw ac
Timp De Incarcare:03:32
Capacitate De încărcare Rapidă:n/a

PERFORMANŢĂ

Viteza Maxima:210 km/h
Accelerație 0-100 Km / H:6,8 s

CONSUM (NEDC)

Consumul Urban:- l/100km
Consum Extraurban:- l/100km
Consum Combinat::3,3 l/100km
Emisiile De CO2:77 g/km

CONSUM (WLTP)

CADRU

Suspensie Față:arcuri elicoidale
Suspensie Spate:suspensie pneumatică
Stabilizator Frontal:yes
Stabilizator Spate:yes
Frâne Față:discuri ventilate, 348 mm
Frâne Spate:discuri ventilate, 320 mm
Dimensiunea Anvelopei Față:255/55r18 (ofertă anvelope)
Dimensiunea Anvelopei Spate:255/55r18 (ofertă anvelope)
Cerc De Cotitură și Bracaj:12.7 m | 6,35 m

TRANSMITERE

Treapta 1:4,71:1
Treapta A Doua:3,14:1
Treapta A Treia:2,11:1
Treapta A 4-a:1,67:1
Treapta A 5-a:1,29:1
Treapta A 6-a:1,00:1
Treapta A 7-a:0,84:1
Treapta A 8-a:0,67:1
Treapta De Mers înapoi:3,32:1
Unitatea Finală:3,15:1
Rpm La 120 Km / H (teoretic):1.800 tpm